Перейти до основного вмісту

Публікації

ГРА починається: міжнародне журі, перегляд вистав онлайн і фінал в Києві

  3 20 листопада по 2 грудня 12 вистав-фіналістів ІV Всеукраїнського театрального фестивалю-премії  ГРА  можна дивитись ONLINE 12 вистав-фіналістів, які потрапили в  шортліст  ІV Всеукраїнського театрального фестивалю-премії  ГРА , з  20 листопада  по  2 грудня  можна буде подивитись на каналі  «НСТДУ України»  в YouTube та на сторінках  Спілки  та  Фестивалю-Премії ГРА  у Facebook. Перед кожною виставою на глядача чекатиме інтерв'ю з її режисером.                                                                              ...

Митці. Точки перетину: чому українським театрам потрібно співпрацювати з європейськими

“Митці. Точки перетину” - так називається спільна міжнародна театральна лабораторія українського Театру драми і комедії на лівому березі Дніпра та німецького театру Münchner Kammerspiele, що створювалася за підтримки УКФ. Наразі відбувся перший проєкт співпраці в рамках програми "Sisterhood: далекі близькі", який дав можливість обом театрам не тільки дізнатися більше один про одного, але й створити спільну виставу "Офелія. Вихід з води" та закласти фундамент для багатьох майбутніх подій та проєктів.  Неодноразово визнаний найкращим драматичним театром Німеччини (за результатами щорічного опитування, яке проводить німецький галузевий журнал Theater heute, цей статус був підтверджений у 2019-му та 2020-му роках), Münchner Kammerspiele цього року зробив акцент на Східну Європу. І цим скористалися в українському театрі.  Стас Жирков, директор-художній керівник Театру на лівому березі: “Ідея співпраці народилася, коли я почув, що в німецькому театрі Münchner Kammerspiel...

Про видання "УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТРАЛЬНИЙ КОСТЮМ ХХ-ХХІ СТ. ЕСКІЗИ" з Богданом Поліщуком

  «УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТРАЛЬНИЙ КОСТЮМ ХХ-ХХІ СТ. ЕСКІЗИ» Що це за видання, чим воно цікаве та важливе, як воно виникло, яка доля його чекає.   ПЕРЕДІСТОРІЯ Виникнення ідеї створення книжки про український театральний костюм можна починати розповіддю про ще ті часи, коли я був студентом, чи то з пізнішого періоду, коли я прийшов до Музею театрального, музичного та кіномистецтва України із проханням відфотографувати деякі ескізи сценографів з фондової колекції музею. Але випадок, який власне став безпосереднім поштовхом – це поїздка команди Галереї сценографії на Празьке квадрієнале сценографії 2019. Власне тоді невеличким галерейним десантом у складі Олега Онещака, Юлії Глушко, мене й друга нашої галереї Олега Татаринова ми приїхали у Прагу на цю культову в сценографічних колах міжнародну подію. Серед всього іншого увагу привертала експозиція й крамничка видань присвячених сценографії й костюму. Це були книжки з усього світу. Десятки художніх альбомів, наукових праць, каталог...

Актори Національного театру Франка долучилися до реалізації мистецького проєкту “Емєль”

Десять композицій у виконанні сучасних українських і кримськотатарських артистів, створені в рамках нового культурологічного проєкту “Емєль” за підтримки Українського культурного фонду, через сучасну форму та звучання, покликані популяризувати автентичну кримськотатарську нематеріальну культурну спадщину. В проєкті взяли участь Наталя Сумська, Тетяна Міхіна, Олександр Печериця, Дмитро Чернов. Композиції, що виконують артисти, різні за жанрами та звучанням, передають багатогранну палітру музичного мистецтва кримських татар. Так, найновішим відео проєкту стала кримськотатарська народна пісня «Qara ker atım» («Коня гнідого осідлаю») у виконанні Дмитра Чернова. Пісня записана учасниками ансамблю автентичної української музики «Божичі» від Гюльше-апчє Емір-Амєтової, 1929 р.н., уродженки м.Євпаторія. “Всі, хто буде дивитись цей чудовий, дуже людський проєкт, моє побажання, як і у цій пісні - аби був мир!” - каже Дмитро Чернов. Ідея створення проєкту належить засновниці Громадської організ...