Перейти до основного вмісту

V Всеукраїнський театральний Фестиваль-Премія ГРА оголосив лонгліст


 Фестиваль-Премія ГРА вітає театралів сьогодні з Днем Театру довгоочікуваним лонглістом

35 вистав! 7 номінацій! Попереду ІІ етап – перегляд Експертною Радою наживо вистав, що потрапили у лонгліст. Після цього буде сформовано шортліст, до якого увійдуть 14 вистав-фіналістів.


«За найкращу драматичну виставу»:

«TOP GIRLS» (Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки)

«Батько» (Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра)

«Зерносховище» (Рівненський обласний академічний музично-драматичний театр)

«Тригрошова опера» (Національний академічний український драматичний театр імені М. Заньковецької)

«Цар Едіп» (Київський академічний драматичний театр на Подолі)

 

«За найкращу камерну виставу»:

«Білка, яка прожила 100 років» (Київський академічний театр «Золоті ворота»)

«Дім» (ФОП «Трунова Тамара Вікторівна», Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра)

«Калігула» (Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка)

«Кассандра» (Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка)

«Море-океан» (Київський академічний театр на Печерську)

«Різдво. Тризна» (Львівський академічний театр естрадних мініатюр «І люди, і ляльки»)

 

«За найкращу виставу для дітей»:

«Аладдін» (Київська опера (Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва))

«Пливе човен» (Громадська організація «Асоціація музеїв Івана Франка», Перший академічний український театр для дітей та юнацтва)

«Цап-ка-цап» (Київський національний академічний Молодий театр)

«За найкращу музичну виставу у жанрі опери/оперети/мюзиклу»:

«Opera Lingua» (Лабораторія сучасної опери «Opera Aperta»)

«Вишиваний. Король України» (Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка)

«Замок герцога Синя Борода» (Незалежна мистецька формація ART.RAZOM)

«Попелюшка» (Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка)

«Сокіл» та «Алкід» (Львівський національний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької)

«Страшна помста» (Львівський національний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької)

 

«За найкращу танцювальну виставу і виставу фізичного театру»:

«Бал» (Київський національний академічний театр оперети)

«Лісова пісня» (Дніпропетровський академічний театр опери та балету)

«Співи сонця і тіні» (Криворізький академічний міський театр музично-пластичних мистецтв «Академія руху»)

«Стіна» (Insha Dance Company)

 

«За найкращу виставу на перетині театральних жанрів, мистецького синтезу і перформативних форм»:

«146 зірок, видимих неозброєним оком» (Громадська організація «Мистецька Майстерня Драбина», Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки)

«Великий льох» (Полтавський академічний обласний театр ляльок)

«Вертеп» (Харківський державний академічний театр ляльок імені В.А. Афанасьєва)

«Вертеп. Необарокова містерія» (Громадська організація «Ігнеа Корда»)

«Лісова пісня на полі крові» (Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка)

 

«За найкращу виставу-рефлексію на події російсько-української війни»:

«Imperium Delendum Est» (Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки)

«Кричи/Мовчи» (Київський національний університет культури і мистецтв (кафедра режисури та майстерності актора, група ТА-29)

«Лишатися (не) можна…» (Херсонський обласний академічний музично-драматичний театр імені Миколи Куліша)

«Нехай щастить» (Харківський державний академічний український драматичний театр імені Т.Г. Шевченка)

«Саша, винеси сміття» (Одеський академічний український музично-драматичний театр імені Василя Василька)

«Я, війна і пластикова граната» (Київський академічний театр на Печерську)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз