Перейти до основного вмісту

Міжнародний фестиваль "Золотий Лев - 2021"


З 1 по 8 жовтня у Львові відбудеться міжнародний театральний фестиваль “Золотий Лев - 2021”. 

Його засновником був Ярослав Федоришин, що передчасно пішов з життя півтора року тому. Питаємо у Ксенії Федоришин, організаторки “Золотого Лева - 2021” чи змінилась підготовка до фестивалю з його відходом. 

“Команда фестивалю незмінна багато років. У нас є налагоджена організаційна схема, і ми по ній працюємо. Минулого року фестиваль вже проходив без участі Ярослава Васильовича. Тяжко в моральному плані, але щодо організації - проблем немає.”


До старту фестивалю залишився місяць, а в пресі все частіше з’являються повідомлення про можливі локдауни. Організатори сподіваються на краще, хоча й мають план у разі закриття театрів:

“Якщо театрам не дозволять працювати, як раніше на локдаунах, то доведеться або переносити, або проводити фестиваль у форматі онлайн. У нас є відео версії усіх вистав. Але ми сподіваємося, що встигнемо провести фестиваль у жовтні.”


Цьогоріч до Львова приїдуть театри з 7 країн світу, а саме: Угорщини, Словаччини, Італії, Польщі, Канади, Грузії, Ірану. Як зазначила Ксенія Федоришин, іноземні колективи представляли свої вистави на багатьох міжнародних фестивалях Європи.


Крім європейських театрів, буде нагода переглянути й українські постановки театрів з Дрогобича, Чернігова, Києва, Одеси і Львова, а також студентів-акторів ЛНУ ім. Івана Франка.


Фестиваль відбудеться за підтримки Українського культурного фонду, Управління культури Львівської міської ради та Львівської облдержадміністрації.



Програма фестивалю:


1 жовтня (п’ятниця)

17.00-18.00  Карнавальне відкриття фестивалю «Золотий Лев» (пл. перед Оперним театром)


18.00 Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Ю.Дрогобича (м. Дрогобич) з виставою «Формула кохання» за мотивами кіносценарію Г.Горіна в постановці О.Король – 2 год. 30 хв. (Довженко-центр, пр. Червоної калини, 81)


19.00 Чернігівський обласний академічний український музично-драматичний театр ім. Т.Г. Шевченка з виставою «Наймичка» І.Карпенко-Карого (16+)  в постановці А.Кузик - 1год. 30 хв. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


21.00 Львівський академічний театр «Воскресіння» з виставою «Відлуння» в постановці А.Федоришиної – 50 хв. (площа перед Оперним театром)


2 жовтня (субота)

14.00 Київський вуличний театр «Highlights» з виставою «Весела історія царівни Несміяни» в постановці О.Свєтлякова – 50 хв.  (площа перед Оперним театром)


15.30 Резиденти Одеського театру Маскі «корпорції клоунів Orange mood»  з виставою «Any show» – 1 год. 15 хв. (площа перед Оперним театром)


17.00 Чернігівський обласний Молодіжний театр з виставою «Театр сміху й гріху, або Український Декамерон» Кліма в постановці А.Душного – 2 год. 15 хв.  (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


19.30 Незалежний театральний проєкт (м. Київ, Україна) з виставою «Це все вона» А.Іванова в постановці В.Бєлозоренко (в головних ролях Римма Зюбіна та Олег Коркушко) – 1 год. 30 хв. (Перший театр, вул.Гнатюка, 11)


 3 жовтня (неділя)

12.00 Театр 360 градусів та театр на Подолі (м. Київ, Україна). Зустріч з організаторами проєкту та відеопоказ вистави з елементами 3D «Камінний господар» Л.Українки  в постановці І.Уривського. Обмін думками, обговорення  нового виду візуального мистецтва – 2 год. 30 хв. (Палац мистецтв, вул. Коперніка, 17).


16.00 Театр “Petofi” (м. Шопрон, Угорщина) спільно з театром Jokai (м. Комарно, Словаччина) з виставою «Емігранти» С.Мрожек в постановці А.Патакі – 1 год. 50 хв. (театр “Воскресіння”, пл. ген. Григоренка, 5)


18.00 Камерний театр Бартока (м. Дунайварош, Угорщина) з виставою «Маленький принц» Антуана де Сент-Екзюпері (14+) в постановці Сіпоз Імре – 1 год. 00 хв.  (Перший театр, вул. Гнатюка, 11)


19.00 Львівський академічний драматичний театр ім. Лесі Українки з виставою «Top Girls» К.Черчилл (18+) в постановці Д.Захоженка – 3 год. 00 хв. (театр Лесі, вул. Городоцька, 36)


19.30 Львівський академічний театр «Воскресіння» з виставою «Америка» Б.Срблянович в постановці А.Федоришиної – 2 год. 00 хв. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


4 жовтня (понеділок)

11.00  Акторський майстер-клас від театру “Потлах (м. Фара ін Сабіна, Італія) для молодих акторів та студентів театральних освітніх закладів  (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


18.00 Київський академічний драматичний театр на Подолі з виставою «Імітація» І.Франка  в постановці І.Матіїва – 1 год. 30 хв. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


20.00 Театр A Part  (м. Катовіце, Польща) з виставою «Чотири»  (18+) в постановці М.Херіча – 40 хв. (Перший театр, вул. Гнатюка, 11)


5 жовтня (вівторок)

17.00 Театр Потлах (м. Фара ін Сабіна, Італія) з виставою «20 тисяч льє під водою» Ж.Верн  в постановці Піно ді Будуа – 1 год. 00 хв. (театр Лесі, вул. Городоцька, 36)


18.00  Творча майстерня  «Театр у кошику» з виставою «Дві кралечки – на північ» П.Нотта в постановці І.Волицької – 1 год. 20 хв.  (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


19.00 Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.Василька з виставою «Собаче серце» за мотивами твору М.Булгакова в постановці М.Голенко – 2 год. 20 хв. (театр ім. М.Заньковецької, вул. Л.Українки, 1)


6 жовтня (середа)

11.00 Акторський майстер клас від театру Потлах (м. Фара ін Сабіна, Італія) для молодих акторів та студентів театральних освітніх закладів (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


20.00 Театр Wojtka Kovalskiego (м. Ченстохова, Польща) з виставою “Homo Sovieticus” в постановці W.Kovalskiego – 50 хв.   (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


7 жовтня (четвер)

14.00 Театр “Theaturtle”  (м. Торонто, Канада) з відеопоказом вистави «Альфонс» В.Муавада в постановці А.Нашмана  – 1 год. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


15.00 Зустріч з Піно ді Будуа (м. Фара ін Сабіна, Італія) – презентація міжнародного фестивалю FLIPT (лабораторія фестивальних практик) та презентація вистави «Невидимі міста»


19.00 Тбіліський Вільний театр Автанділа Варсімашвілі (м. Тбілісі, Грузія) з виставою «2030 – Нам нічого втрачати» А.Варсімашвілі в постановці автора – 2 год. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


8 жовтня (п’ятниця)

16.00  Театр “Segane”   (м. Тегеран, Іран) з виставою «Жінки Аушвіцу» Алі Сафарі  в постановці  автора – 1 год. 15 хв. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


17.30 ЛНУ ім. І.Франка, кафедра театрознавства та акторської майстерності, 3-й курс з виставою «Вій. 2.0» М.Гоголь, Н.Ворожбит в постановці Р.Валька – 1 год. 30 хв. (вул. Валова, 18, 1 поверх)


19.00  Театр “Segane”  (м. Тегеран, Іран) з виставою «Голодомор» в постановці Рахі Хаджі Зейнал – 1 год. 15 хв. (театр «Воскресіння», пл. ген. Григоренка, 5)


20.30 Львівський академічний театр «Воскресіння» з виставою «Па-де-де» в постановці А.Федоришиної – 40 хв. (пл. перед Оперним театром)


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз