Перейти до основного вмісту

Афіша аншлагових вистав онлайн


Вистави онлайн в умовах періодичних локдаунів стали єдиною альтернативою виживання театрів, а також можливістю для глядачів побувати на виставі улюбленого театру і, купивши квиток, підтримати його фінансово. У період квітневого локдауну театри міст «червоних зон» запрошують до перегляду відео-версій репертуарних постановок. Тож ми вирішили зібрати для вас невелику онлайн афішу на найближчий час.

ТЕАТР ІМ. ЛЕСЯ КУРБАСА

"Королева краси"

10 квітня о 19:00 відбудеться онлайн-показ вистави "Королева краси". Вистава з чинного репертуару Театру, тому відео вистави буде доступне тільки на час показу онлайн.

Переклад з англійської – Олекса Негребецький
Режисер – Ігор Задніпряний
Сценограф – Володимир Стецькович
Художник костюмів – Ольга Гнатюк

Діють:
Морін Фолан – Оксана Цимбал
Меґ Фолан – Тетяна Каспрук
Пато Дулі – Микола Береза
Рей Дулі – Ярослав Федорчук

Тривалість онлайн-показу - 1год. 45хв.

 Анотація

Ця водночас жахлива й комічна історія ірландського драматурга МакДонаха про домашню тиранію і насильство за задумом авторів вистави потребувала відчуття герметичності у її сценічному вирішенні. Стосунки старої капризної матері та немолодої дочки, яка вимушена її доглядати, глядач має роздивлятися мало не впритул, як через збільшувальне скло. Саме задля цього на авансцені змонтовано проекційний апарат, який є своєрідним персонажем - «camera obscura», що безпристрасно фіксує на екрані зацикленість життя та нездійсненність мрій героїв. Режисер у тандемі з художником точно відчули непобутову природу цього твору й перетворили «Королеву краси» у справжню фантасмагорію й театральний бурлеск.

Онлайн-покази відбудуться:
 на Fb-сторінці: http://surl.li/pyxk
 на Youtube-каналі: http://surl.li/pyxo

Вистава транслюватиметься безкоштовно.

 

ТЕАТР НА ПОДОЛІ

«Щоденник молодого лікаря»

9 квітня о 19:00 відбудеться онлайн показ вистави «Щоденник молодого лікаря». Це вистава, котру бачила вся Україна під час масштабного турне за підтримки Всесвітнього фонду AIDS.


Мова вистави – російська
Жанр – Скорботний лист (історія хвороби)
Автор – Михайло Булгаков
Режисер та художник-постановник – Віталій Малахов
Художник з костюмів – Ніна Руденко
Музичне оформлення – Володимир Борисов
Балетмейстер – Анжеліка Борисова
Відео – Сергій Шевченко
У головній ролі Роман Халаімов

 Анотація

Михайло Булгаков закінчив Київський медичний університет та почав свою практику в лікарнях Черкащини та Кам’янця-Подільського. Свій подальший досвід земського лікаря письменник описує в літературних записках, що отримали назву «Щоденник молодого лікаря».

Це автобіографічний твір, сповнений гумору, життєвої правди і гіркоти розплати. Наші помилки мають наслідки, наші захоплення призводять до драм. Наші рішення змінюють світ.

Ми не навчимо Вас жити, але розкажемо історію одного визначного морфініста, що для усіх нас залишається таємницею з трагічним фіналом.

Трансляція буде доступна упродовж 9 годин (до 4-ої ранку), тож підключайтесь о 19:00, дозволено навіть запізнюватись.

 

Квитки за посиланням: http://surl.li/pyym

“Сто тисяч”

24 квітня відбудеться трансляція вистави «Сто тисяч».
Мова вистави – українська

Жанр – Комедія
Автор – Іван Карпенко – Карий
Режисер-постановник – Віталій Малахов
Художник-постановник – Марія Погребняк
Художник з костюмів – Ніна Руденко
Музичне оформлення – Іван Небесний
Балетмейстер – Анжеліка Борисова
Художник з освітлення – Сергій Невгадовський
Звукорежисер – Сергій Шевченко
Відео – Олександр Братінов

Анотація

“Ніяка в світі сила нас не зламає, бо нас коріння наше в землі тримає”. (Г. Дудка)
Земля для українця – це релігія, втілення світобудови і спосіб лишити по собі слід, вона дає радість буття, і самоствердження, змушує жити, народжувати дітей і мріяти.
Та будь-яке нестримне бажання має темну сторону.
Минають століття, але душа народу має ті ж пориви і ті ж хиби, тому класика української літератури завжди жива.
У ролі Герасима Калитки – народний артист України, лауреат Національної премії ім. Тараса Шевченка Богдан Бенюк.

 

Квитки за посиланням: http://surl.li/pzac

ТЕАТР 360 ГРАДУСІВ

«Камінний господар»

Інноваційний культурний проєкт Театр 360 градусів, який восени показав перший в Україні спектакль з інтеграцією 3D-технологій. «Камінний господар» – постановка, що потрапила у лонгліст ІV Всеукраїнського театрального Фестивалю-Премії «ГРА», як Найкраща пошуково-експериментальна вистава!

Відеопоказ відбудеться 17 квітня.

Мова вистави – українська
Автор – Леся Українка
Режисер-постановник та музичне оформлення – Іван Уривський
Художник-постановник та художник з костюмів – Тетяна Овсійчук
Діють: Роман Халаімов, Даша Малахова, В’ячеслав Довженко, Катерина Рубашкіна, Володимир Кузнєцов

Анотація

Поетеса зламу століть. Так називають Лесю Українку, яка дуже тонко відчувала та описувала природу людських відносин. Нині перед вами – режисерська версія любовної божевільної драми у постановці Івана Уривського. У центрі сюжету спокусник Дон Жуан, егоїстична Донна Анна і камінний, консервативний командор дон Гонзаго де Мендоза.
Дон Жуан у письменниці постає не таким, як його літературні прообрази авторства Гофмана, Мольєра, Моцарта, Байрона чи Пушкіна. Адже він тримається гордо, прагне волі і йде за щирим покликом свого серця! У цій любовній пригоді кожен прагне щастя… Та якою ціною? І чиї життєві принципи виявляться сильнішими?

 Квитки за посиланням: http://surl.li/pyyx

«Шинель»

Проєкт Театр 360 градусів не зупинився на одній виставі і 1 квітня перезнтував глядачам відеовиставу «Шинель». Режисером театральної постановки виступила Валерія Федотова, а відеоверсії — Валентин Кондратюк. У новій оцифрованій проектом виставі об'єднали сценічне мистецтво і саунд-спецефекти, щоб максимально перенести глядача у театральну залу під час перегляду онлайн.
Безкоштовні онлайн-покази відеовистави «Шинель» відбуваються з 1 до 10 квітня. Щоб переглянути її, варто лише заповнити форму на сайті та підключитися в обраний день за посиланням, яке організатори надішлють на ваш мейл.

Режисер театральної версії: Валерія Федотова
Режисер відеоверсії: Валентин Кондратюк
Діють: Роман Халаімов, Юлія Брусенцева, Станіслав Мельник, Євгеній Ковирзанов
Композитори: Олександр Філоненко, Дмитро Авксентьєв
Сценографія та костюми: Крістіна Радіонова

 Анотація

 У департаменті… Краще не називати, в якому департаменті, служив один чиновник, взагалі нічим не примітний, низенький на зріст, трохи рябуватий, зі зморшками по обидва боки щік. Прізвище його було Башмачкін. Ім’я — Акакій Акакійович. Навряд чи де можна було знайти людину, яка так служила би своїй посаді. Він служив не просто ретельно, — ні, він служив з любов’ю. Із довічного титулярного радника глузували всі, хто насідає на тих, хто не здатен кусатися.
Втім, у своєму переписуванні йому ввижався свій розмаїтий і приємний світ.
Так і пройшло би мирне життя чоловіка до глибокої старості, якби не було різних лих, розсипаних на життєвій дорозі – в житті нашого героя з’явився світлий гість в образі Шинелі, яка вкрай змінила його злиденне життя.

Щоб переглянути виставу, заповніть форму: http://surl.li/pyzs

 

ТЕАТР ДРАМИ І КОМЕДІЇ

НА ЛІВОМУ БЕРЕЗІ ДНІПРА

«VIÑO»

Театр на час локдауну запроваджує #LeftBankTV – це можливість побачити вистави, які збирають повні зали глядачів в театрі, у вашому смартфоні, на планшеті чи комп'ютері в будь-якій точці світу.

13 квітня відбудеться показ вистави «VIÑO» режисера Євгена Корняга (Білорусь).


Мова вистави – українська
Додаткова інформація – У виставі присутні сцени оголеності та тютюнопаління.
Тривалість – 1 год. 30 хв. без антракту
Жанр – Фізичний театр
Прем’єра – 6 березня 2020 року
Автор – Євген Корняг (Білорусь)
Режисер – Євген Корняг (Білорусь)

Режисер відеоверсії – Стас Жирков
Художниця – Тетяна Нерсисян (Білорусь)
Композитор – Микита Золотар (Бельгія)
Помічниця режисера – Наталія Дуборова

 Діють:

 Анастасія Пустовіт, Владислав Писаренко, Дмитро Соловйов, Катерина Савенкова, Лілія Яценко, Оксана Жданова, Костянтин Олексенко, Олександр Соколов, Олександр Піскунов, Марина Клімова, Антон Вахліовський

 Анотація

Білоруський режисер Євген Корняг запрошує нас на територію фізичного театру. Це місце, де мало слів. Місце, в якому бере владу рух, символи та відчуття. Історії акторів, розказані мовою тіла, ритму, музики, звучать як відлуння зникаючих слів. Емоції, які перетворюються на жести. Чекаєте лінійного сюжету? Режисер вистави пропонує поринути у виставу по-новому. Поняття, про які говорять в театрі іноді наскільки крихкі, що не завжди їх можна виразити словами. Саме рух та образи донесуть те, що зазвичай лишається поміж рядків.

Чим можна заповнити самотність? Келихом вина. Скільки потрібно келихів? Один, два, три… самотність не зникає, а ти вже не в змозі зупинитися. Ти в пастці алкогольної ейфорії. Твоє почуття самотності вже заповнюється приємним післясмаком від ковтка жаданого напою. Ти опиняєшся на новій території, де стаєш сміливішим. В тебе виростають крила. Тепер ти можеш сказати щось «зайве», що може виявитись найважливішим – зізнатись у коханні, вибачитись, щиро відповісти правду. Відчуття алкогольної ейфорії поглинає тебе, але тепер ти боїшся втратити межу. Ковток – крок вперед, ковток – крок назад. Чи існує ідеальна формула винного міксу, яка здатна знищити самотність назавжди?

Квитки за посиланням: http://surl.li/pzbe


«Погані дороги»

14 квітня о 19:00 –  онлайн-показ вистави "Погані дороги» режисерки Тамари Трунової.


Ця п’єса — одне з перших висловлювань про війну на сході Україні на великій театральній сцені. Наталя Ворожбит написала її, збираючи історії і свідчення реальних людей для сценарію «Кіборгів» (режисер Ахтем Сеітаблаєв). Та якщо «Кіборги» — це про міф та звитягу, то «Погані дороги» — про саме життя, яке завжди переважатиме смерть. Уперше п’єса була поставлена у лондонському театрі Royal Court у жовтні 2017 року. Українська прем’єра відбулася 27 вересня 2018 року на Сцені 6. 17 травня 2019 року — прем`єра на сцені Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі Дніпра.

Вистава-лауреат премії «Київський рахунок» — краща вистава 2018 року.
Вистава-переможець II-го Всеукраїнського театрального фестивалю-премії «ГРА» в номінаціях:
Найкраща драматична вистава 2019 – “Погані дороги”
Найкраще музичне рішення 2019 – Акмал Гурєзов “Погані дороги”
Найкраща режисерська робота 2019 – Тамара Трунова “Погані дороги”

 Мова вистави – українська, російська

Додаткова інформація – 18+
Тривалість – 3 год.
Жанр – Шість історій про життя і війну
Прем’єра – 17 травня 2019 року
Автор – Наталія Ворожбит
Режисерка – Тамара Трунова

Режисерка відеоверсії – Тамара Трунова
Художник – Юрій Ларіонов
Художниця по костюмам – Христина Корабельникова
Музичне рішення – Тамара Трунова
Помічниця режисерки – Наталія Дуброва

Діють:

Катерина Качан, Оксана Жданова, Анастасія Пустовіт, Катерина Савенкова, Вікторія Авдєєнко, Світлана Штанько, Дмитро Олійник, Дмитро Соловйов, Олександр Соколов, Володимир Кравчук, Леся Самаєва, Валерія Ходос, Андрій Ісаєнко

Анотація

Війна на сході України — це не лише вибухи, обстріли та імена загиблих. За її лаштунками, по обидва боки фронту триває життя (не)звичайних людей, яких поєднали розбиті дороги Донбасу. «Погані дороги» — це шість історій про стосунки жінок та чоловіків, загострені і спотворені війною, та про переломи, які ніколи не загояться.

Молода жінка вирушає на схід України у пошуках документального матеріалу про війну, але там, у сірій зоні прикордоння стає заручницею і своїх, і чужих історій. Вона проживає їх немовби в задзеркаллі, де вже немає добра і зла, де жертва і кат міняються ролями, а любов стає минущою і невловимою.

Квитки за посиланням: http://surl.li/pzcc


ТЕАТР «ЗОЛОТІ ВОРОТА»

«Гедда Габлер»


15 квітня, 19:00 відбудеться показ вистави «Гедда Габлер».


Автор Генрік Ібсен
Режисерка Олена Щурська
Художниця Марія Крутоголова
Хореограф Максим Ковтун
Тривалість: 135 хв (з антрактом)
Обмеження за віком: 14 +

 Діють: Анастасія Бабій, Орест Пастух, Артем Пльондер, Інна Скорина-Калаба, Антон Соловей, Дар’я Твердохліб, Ірина Ткаченко, Лілія Цвєлікова

 

Анотація

«Гедда Габлер» (Hedda Gabler) – одна з найбільш визначних п’єс класичної європейської літератури, написана норвежцем Генріхом Ібсеном більше сотні років тому. Ця історія цілком може траплятися прямо зараз в одному з приватних будинків Києва.

Гедда вийшла заміж за Тесмана, якого ніколи не кохала. Її нудить від тих обставин, в які вона потрапила. Нудить від власного життя, якому так болісно не вистачає чогось раптового, чогось небезпечного, й від того ще більш захоплюючого та бажаного. Хіба про таке життя вона мріяла?

І ось «раптове» стукає у двері. До міста повернулося її минуле – талановитий науковець Ейлерт Левборг.

І ось вже перед нами така собі «зустріч випускників», на якій кожен хоче самоствердитися.

А попереду – інтриги та одкровення, брехня та пристрасть, маніпуляції та неземна насолода від можливості тримати чиюсь долю у своїх руках.

На сцені театру «Золоті ворота» глядачі побачать сучасну виставу про аномалію людини, яка сьогодні намагається зберегти себе такою, якою її виховав батько-генерал. Гедда по-своєму дуже жорстоко мститься всьому світу за те, який він спотворений. Вона прагне жити на своїх умовах, не зраджуючи собі, прагне бути собою будь-якою ціною.

 

Квитки за посиланням: https://bit.ly/2R6RMKE

 

"Фрекен Юлія"


17 квітня о 19:00 відбудеться показ вистави Івана Уривського "Фрекен Юлія".

 Жанр: готична драма
Автор Авґуст Стріндберґ
Режисер Іван Уривський
Художник-сценограф Марія Крутоголова
Художник по костюмах Руслан Хвастов
Хореограф Павло Івлюшкін
тривалість: 80 хв.
обмеження за віком: 14+

 Діють: Заслужена артистка України Віталіна Біблів, Дмитро Олійник, Інна Скорина-Калаба

 

Анотація

Світло народжується із темряви.
Рай може перетворитися на пекло.
А із страху раптом може постати дивне кохання.

Фрекен Юлія у виконанні Віталіни Біблів схожа на Джоконду – така ж зваблива і така ж загадкова. Усі заздрять її положенню та багатству, а вона заздрить усім закоханим.

Юлію зрадив її наречений. А ось, зовсім поруч інший чоловік – Ян. Ян не сміє наблизитися до Юлії – адже він лиш слуга в домі її заможного батька.

У Яна є його Христина. І є мрія.

Заради мрії він готовий порушити норми пристойності, вчинити підлість, перетворитися на цинічного диявола. Він готовий навіть закохатися.

Витончена естетська вистава про нетутешню красу пристрасті та світ любові очами чоловіка та жінки. Ці різні світі здатні перетнутися, але чи здатні поєднатися?

 

Вистава-переможець театрального фестивалю-премії “GRA”

 

Квитки за посиланням: https://bit.ly/2R6UUGo

 

«Тату, ти мене любив?»

 

8 квітня о 19:00 відбудеться показ вистави Стаса Жиркова «Тату, ти мене любив?».


 Жанр: сімейні спогади на 2 дії
Автор Дмитро Богославський
Режисер Стас Жирков
Переклад: Тетяна Губрій, Даяна Зима, Ірина Шимоняк
Сценічна редакція п’єси, простір вистави Стас Жирков
Тривалість: 135 хв. (з антрактом)
Обмеження за віком: 16+
У виставі використовується ненормативна лексика!

 Діють: заслужена артистка України Віталіна Біблів, Інна Мірошниченко, Антон Соловей, Ірина Ткаченко, Лілія Цвєлікова, Олександр Ярема (актор Національного академічного драматичного театру імені І. Франка), Роман Ясіновський

 

Анотація

Ви знаєте, як чистити криницю?
Треба взяти драбину, лопатку, відро та залізну щітку, а потім треба вичерпати усю воду. Хоча навіщо це знати – вода ж є в крані.
Чому тоді Олександр щоночі бачить покійного батька та цю криницю на подвір’ї? Чому батько завжди говорить тільки про криницю й ніколи про те, чи любив він сина?
Але хіба це зараз важливо, чи хтось когось любив? Тим паче, коли сестри Олександра хочуть продати хату. І не буде вже ні місця, де пам’ятаєш себе ще маленьким, ні криниці, яку знову треба чистити. Близькі йдуть і лишається лиш порожнеча.
І хто цей Альберт, який чомусь думає, що може допомогти?
Може, саме цієї ночі Олександр нарешті не буде кричати уві сні: «Тату, ти мене любив?»
Вистава від режисера Стаса Жиркова напевне розчулить, але навряд чи вгамує біль від втрат близьких. Навіть якщо вони зовсім поруч, але вже далекі. Родинні зв’язки, як канати страховки, тримають нас на цьому світі, а може, ще й на тому, звідки ніхто не повертався.

 

Вистава-володарка спеціального призу фестивалю-премії «GRA»

 

Квитки за посиланням:  https://bit.ly/3fR2dMD

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз