Перейти до основного вмісту

Театральний фестиваль Interferences: Жолдак, Люпа, Пуркарете онлайн

Сцена з вистави Андрія Жолдака "Росмерсхольм"

Сьомий міжнародний театральний фестиваль Interferences триватиме до 29 листопада. Організатором Interferences є Угорський театр Клужа з румунського міста Клуж-Напока. Зараз на сайті фестивалю можна побачити іспанську виставу Крістіана Люпи - «Кінець гри» за п'єсою Семюеля Беккета (відео доступно до 18.00 22 листопада). Також до 21.00 доступна запис вистави Сільвіу Пуркарете «Юлій Цезар» за п'єсою Шекспіра (постановка Угорського театру Клужа).

Сьогодні ж, 22 листопада, о 21.00 почнеться трансляція документального фільму «Міло Рау: створення «Ореста в Мосулі ». У двогодинний фільм увійшли моменти репетицій і дискусій, інтерв'ю з акторами і режисером, а також фрагменти самого спектаклю - однієї з новітніх і, ймовірно, найважливіших робіт Міло Рау. Відео залишиться в доступі до 21.00 23 листопада.


Ще можна буде побачить на фестивалі Interferences:


zoom-виставу Симона Сенна «Бути Аріель Ф.» - 24 і 26 листопада о 21.00;


«П'єса без назви» Льва Додіна (спектакль Малого драматичного театру - Театру Європи) - 25 листопада о 18.00;


«Віктор, або Діти при владі» Сільвіу Пуркарете за п'єсою Роже Вітрака (спектакль Угорського театру Клужа) - 25 листопада в 21.00;


«Одягнути тих, хто нагий» Стефана Брауншвейга за п'єсою Луїджі Піранделло (вистава Національного театру Страсбурга) - 26 листопада о 18.00;


«Росмерсхольм» Андрія Жолдака (спектакль Угорського театру Клужа) - 26 листопада о 21.00;


«Зимова казка» Деклана Доннеллана за п'єсою Шекспіра (театр Cheek by Jowl) - 28 листопада о 18.00; також в цей день фестиваль проведе онлайн-бесіду з режисером (о 13.00);


«Воццек» - опера Берга в постановці Вільяма Кентрідж - 29 листопада в 21.00.


Подивитися повний розклад, а також уточнити час початку трансляцій і доступу до записів (у кожної вистави воно своє, від декількох годин до доби) можна на сайті фестивалю.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз