Перейти до основного вмісту

Марк Ґетісс у "Божевіллі Георга ІІІ", Ґвендолін Крісті в «Глибокому синьому морі», знаменитий "Амадей" та інші вистави в червні на TheatreHD



Проєкт TheatreHD продовжує тішити нас дорогоцінностями зі своєї скарбниці – анонсовано новий блок вистав, які будуть доступні онлайн у червні.
15 червня Метрополітен опера покаже «Роделінду» — барочну оперу Георга Фрідріха Генделя у виконанні Рене Флемінг, Йєстіна Девіса, Гаррі Бікета і Андреаса Шолля. «Роделінда» буде доступна тільки 15 червня в розділі PLAY проєкту TheatreHD: https://theatrehd.com/l/X2a.
Також з 15 червня на вас чекає ще одна неперевершена вистава зі сцени Shakespeare's Globe — нова інтерпретація безсмертної шекспірівської комедії «Віндзорські жартівниці» режисерки Ель Вайл. Розкішні і яскраві 1930-і, живий джаз Френка Муна, запальні танці, дві розумні і сильні жінки, які живуть в оточенні «20 хтивих черепах на одну цнотливу людину», ну і, звичайно, куди без головного героя — неймовірного Фальстафа (Пірс Квіглі). Посміятися, подумати і відволіктись від проблем можна з 15 по 29 червня на сайті проєкту.
До 18 червня ви ще можете встигнути переглянути виставу "Божевілля Георга ІІІ" зі сцени Nottingham Playhouse. Головну роль - короля Георга, який втрачає розум - у цій блискучі та дотепній постановці за п'єсою Алана Беннетта зіграв Марк Ґетісс, талановитий актор, сценарист, письменник і просто людина-оркестр, якого всі знають за роллю Майкрофта Холмса в серіалі "Шерлок", а також за роллю мудрого Мененія в постановці "Коріолан"
З 18 червня — вистава «Маленький острів» за романом відомої британської письменниці, лауреатки безлічі літературних премій Андреа Леві (можливо, ви бачили серіал ВВС за цією книгою – з Бенедиктом Камбербетчем і Рут Вілсон?).
З 25 червня на нас чекає неймовірна вистава Ніколаса Хайтнера «Сон літньої ночі» зі сцени Bridge Theatre, яка зовсім нещодавно підкорила глядачів TheatreHD Ukraine. в кінотеатрах. У ролі Титанії/Іпполіти — зірка «Гри престолів» Ґвендолін Крісті.
З 2 липня ви зможете побачити епічну постановку «Білі» режисерки Яель Фарбер, знайомої глядачам за виставами «Саломея» і «Суворе випробування».
З 9 липня в доступі пристрасна і пронизлива вистава за п’єсою Теренса Реттіґана «Глибоке синє море» з Хелен МакКрорі («Гострі картузи», фільми про Гаррі Поттера) і Томом Берком.
І нарешті, з 16 липня дивіться постановку «Амадей» за відомою п’єсою Пітера Шеффера. У виставі звучить жива оркестрова музика, а роль Сальєрі бере на себе актор Лусіан Мсаматі.

Усі вистави пройдуть з українськими субтитрами, кожна буде в доступі протягом одного тижня на сайті в розділі Play: https://theatrehd.com/l/9kH

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз