Перейти до основного вмісту

Український театр на дивані



Карантин – чудова можливість надолужити пропущене, а саме передивитися у своєму домашньому кінотеатрі сучасні українські топові вистави завдяки платформі OpenTheatre. Тож в цій статті ми зібрали для вас список must see.

"ВОЛОДАР МУХ"
За мотивами книг Вільяма Голдінга «Володар мух» та Освальда Шпенґлера «Присмерк Європи».
Режисер, сценографія, музичне оформлення та інсценування: Давид Петросян.
Арт-менеджер проекту: Влада Романченко Художник по світлу та проєкції: Сергій Огрудніцький




"ОСВІДЧЕННЯ"

Театр «Актор»
 Режисер В'ячеслав Жила
Комедія про кохання за п’єсою А.Чехова. Про кохання, що потопає у відчайдушній суперечці двох сусідів. Вистава про кожного, хто хоч раз у житті закохувався. В головній ролі Олексій Вертинський.





"ВЕДМІДЬ"

Театр «Актор»
Режисер В'ячеслав Жила
 Вистава про кохання за п’єсою А.Чехова Комічне, незграбне, безглузде, але від того не менш світле та щире. Про кохання, що несподівано народжується із суперечки кредитора та боржника. В головній ролі Олексій Вертинський.





"СТО ТИСЯЧ"

Театр на Подолі
…українцю земля дає радість буття і самоствердження, змушує жити, народжувати дітей і мріяти, але нестримне бажання до оволодіння нею – його ж тяжкий хрест.
Режисер-постановник - Віталій Малахов
Художник-постановник - Марія Погребняк
Художник з костюмів - Ніна Руденко
Музичне оформлення - Іван Небесний
Помічник режисера - Тетяна Антонова

В ролях:
Герасим Никодимович Калитка - Богдан Бенюк
Параска, Калитчина дружина - Тамара Плашенко Роман,
Калитчин син - Максим Максимюк
Савка, кум Герасима - Роман Халаїмов Банавентура,
копач - Сергій Сипливий
Мотря - Валентина Сергеєва





"ЩОДЕННИК МОЛОДОГО ЛІКАРЯ"

Театр на Подолі
Лікар Бомгарт читає щоденник свого товариша лікаря Полякова, в якому той описує муки людини, що потрапила у полон наркотиків. Сергій Поляков – людина тонкого душевного складу, він хороший лікар, який не зумів перемогти власний біль. Від нього пішла кохана дружина, і тепер життя його сповнене лише примарними спогадами про неї. Втікаючи від реальності, Поляков поринає у світ наркотиків. Та чи є в тому світі єдиноможлива реальність? Чи пам’ятає людина про невідворотність розплати за наркотичні ілюзії?
Режисер та художник-постановник - Віталій Малахов
Художник з костюмів - Ніна Руденко
Музичне оформлення - Володимир Борисов
Балетмейстер - Анжеліка Борисова
Відео - Сергій Шевченко
Помічник режисера - Тетяна Антонова, Софія Людвіченко

В ролях:
Доктор Поляков - Роман Халаїмов
Бомгарт - Максим Грубер
Психіатр - Артем Мяус
Анна Кирилівна - Валентина Сергеєва
Медсестра Пелагея Іванівна - Юлія Шевченко
Фельдшер - Кирило Карпук
Батько - Михайло Кришталь
Анна Миколаївна - Анна Тамбова
Донька - Наталія Рокитська




"СВІТ У ГОРІХОВІЙ ШКАРАЛУПІ"

Новий театр на Печерську

Вистава за мотивами бестселера одного з найвідоміших астрофізиків сучасності - Стівена Хокінга. Прикутий до інвалідного візка вчений веде нас до кордонів людського пізнання. Який наш Всесвіт? Чи є у нього початок? Що таке матерія? Звідки з'явилося життя? Чи ми є одні у Всесвіті? Вистава про те як сміливість кількох вчених може перевернути наше уявлення про світ.
Режисер – Дмитро Захоженко
Актори: Ігор Рубашкін, Катерина Кістень, Григорій Бакланов, Борис Український, Артур Зайцев



"МАЙН КАМФ, АБО ШКАРПЕТКИ В КАВНИКУ"

Театр драми і комедії на лівому березі Дніпра

Підлітком Гітлера не прийняли до Віденської академії мистецтв. Доля позбавила світ від бездарного художника, підготувавши людству геніального вбивцю.Старий єврей Шломо Герцель, філософ і поет, що пише свою Книгу Життя, милосердно пошкодував цього нікчемного хлопчиська Гітлера. Якби Шломо тільки знав, що попереду, й яку страшну книгу — «Нове Євангеліє» — напише цей «пророк»!
Герцель — Анатолій Ященко
Лобковіц — Олександр Ганноченко
Гітлер — Володимир Горянський
Гретхен — Світлана Орличенко
Фрау Смерть — Світлана Золотько
Хіммлішст — Андрій Соболєв

Режисура та сценографія — Едуард Митницький
Костюми — Боксун Якушева
Музичне рішення — Олександр Курій
Літературно — історичні консультації та переклад пісень — Наталія Бориско
Художник по світлу — Тетяна Кислицька




"АЦИС І ГАЛАТЕЯ"

«Ацис і Галатея» - перша в Україні професійна постановка опери Г.Ф.Генделя від незалежного музичного проекту "OPEN OPERA UKRAINE". Режисерка Тамара Трунова, як завжди, обрала несподіване прочитання, щоб продемонструвати всі можливості сучасного театру.
Німецький диригент Йорг Халубек долучив свій досвід історично-поінформованого виконавства. Аби передати вам музику так, як вона звучала 300 років тому, і щоб ви могли зрозуміти її без перекладів та пояснень. А костюми підготували дизайнери FINCH.

Диригент: Йорг Халубек
Режисерка: Тамара Трунова
Ацис: Сергій Колесник
Галатея: Катерина Левицька
Деймон: Анна Твердова
Поліфем: Ігор Воронка
Хор та оркестр Open Opera Ukraine



"VІЙ 2.0"


Дикий театр
VІЙ 2.0 вистава про страх, містику в полтавському селі
Цій виставі аплодували стоячи 30 директорів європейських театрів на Kiev Theatre Showcase, гаряче зустрічали на Гогольфесті та Festival divadiel strednej Európy у Словаччині, вистава перемогла у трьох номінаціях Міжнародного фестивалю «Мельпомена Таврії»
Приєднуйтеся до сучасної містики, весільних традицій та ворожіння! І повірте, зустріч з Вієм – це не найстрашніше, що може відбутися!
 УВАГА! 18+ Вистава містить українську лайку, сцени насилля і тютюнопаління.
Авторка Наталка Ворожбит
режисер Максим Голенко
художник Федір Александрович
композитор Дмитро Данов
асистентка режисера Рая Ідрісова
світло Руслан Березовий, Макс Музира
дизайн Олена Нікуліна
технічний директор Руслан Березовий
продюсерка Ярослава Кравченко
актори: Андрій Кронглевський, Олексій Жмурко, Євген Ковальчук, Дмитро Вовчук, Людмила Русланова, Володимир Кравчук, Наталка Кобізька, Олексій Титаренко, Володимир Лиско, Олексій Доричевський, Анна Абрамьонок

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз