Перейти до основного вмісту

Знаменитий роман-антиутопія Джорджа Орвелла мовою тіла



Цього сезону  роман-антиутопія Джорджа Орвелла знайшов своє втілення на сценах декількох театрів, зокрема в Театрі на Подолі, а також  у Херсонському театру ім. М.Куліша і от невдовзі пластично-хореографічну інтерпретацію твору під назвою «1984. Інша» представить театр «Київ Модерн-балет».
Балет-антиутопію на одну дію «1984. Інша» на музику Гільдур Ґуднадоттір, Hauschka ставлять солісти Академічного театру «Київ Модерн-балет» Ілля Мірошніченко та Катерина Кузнецова. Виставу буде показано на сцені Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Творці вистави стверджують, що в основі «1984. Інша» нове прочитання відомої історії, інші герої, свіже розуміння глобальних соціальних питань.
Фото Merien Morey


«Люди - примари, люди - порожні оболонки, які ведуть своє безцільне існування на межі реальності і насаджуваної волі диктатора. Їхнє життя - самовідданий обман, в якому вони знаходять своє спасіння, свою віру, свою істину. Але що з ними стане, якщо обман раптово розкриється? Чию сторону вони оберуть? Джордж Орвелл у своєму романі "1984" дав нам свою відповідь. А наш балет-антиутопія готовий дати свою. "1984. Інша" – це насамперед, наш відгук на вічні проблеми існування індивіда в суспільному ладі та соціуму як такому», розповідають Ілля Мірошніченко та Катерина Кузнецова.

Світло, у новій постановці, стане головним антагоністом вистави.  На глядачів чекають нові пластичні рішення, що поєднали в собі body percussion, фізичний театр та сучасну хореографію. Балет-антиутопія «1984.Інша» на музику ісландської віолончелістки Гільдур Ґуднадоттір (авторка саундтреків до серіалу «Чорнобиль» від HBO та фільму «Джокер», номінантка на премію «Оскар») та німецького композитора піаніста Hauschka (номінант премії «Золотий глобус» за музику до фільму «Лев», автор музики серіалу «Патрік Мелроуз»). Сценічне оформлення супроводжуватиметься незвичними декораціями (матеріали: папір; 300 м. ланцюгів; 65 кв.м. агроволокна; 45 кв.м. металевої сітки для максимально незвичних цілей). Сценограф – Володимир Чумаченко.
Фото з репетицій
Merien Morey

У виставі задіяно 9 артистів театру «Київ Модерн-балет»: Ілля Мірошніченко (Він), Катерина Кузнецова (Вона); всі: Владислав Добшинський, Катерина Курман, Роман Кушнеревич, Олександра Максимчук, Валерія Мельничук, Віолетта Петролай, Дмитро Погрібніченко.
Підготовка до прем’єри супроводжувалася відеопроєктом «Зсередини», у якому постановники розкривали секрети постановки нового балету.
Постановники обіцяють несподіваний фінал балету.
Прем’єра – 21 січня.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Кабукі - японський традиційний театр

В Японії лише за чотирма театрами - бугаку, бунраку, кабукі і ногаку - закріпився статус «традиційних». У країні досі існують виконавські мистецтва, безвісти зниклі на азіатському континенті. Виниклі в свій час під прямим впливом ритуальної та ігрової культур Китаю, Кореї, Індії, Тибету, Персії (а в ідейному плані - шаманізму, синтоїзму, буддизму, конфуціанства, даосизму, індуїзму), ці виконавські мистецтва збереглися в Японії і донині. Фото актора з вистави театру Один з найвідоміших традиційних японських театрів - це театр кабукі. Початок жанру кабукі поклала Ідзумо-но Окуні 1603 року, коли стала виконувати ритуальні танці у висохлому руслі річки, а також на багатолюдних вулицях Кіото. Пізніше Окуні стала додавати до своїх танців світські й романтичні сцени під акомпанемент різних музичних інструментів. З ростом популярності Окуні стала виступати на сцені й зібрала свою трупу, що складалась тільки з жінок . Театр став відомим і виступав навіть перед імператором. Пі

Цитати Леся Курбаса

Початком мистецтва світу є театр. Створити те, чого немає в дійсності, кинути людям фантазію, ідеальне, неіснуюче, але прекрасне — тільки в цьому може бути різниця актора від гарно вишколеної мавпи. А для цього треба розбудити фантазію, виростити їй крила і навчитись літати. Митець той, хто у відчуванні творчому сильніший від існуючих категорій. Театр має бути таким, яким суспільство має бути завтра. Ви плачете на сцені, а публіка спокійно поглядає, а треба, щоб ви були спокійні, а публіка плакала! Мистецтво, особливо театр, мусить повернутися до своєї первісної форми — форми релігійного акту. Воно… в суті своїй — акт релігійний. Воно — могутній засіб перетворення грубого в тонке, підйому у вищі сфери, перетворення матерії. Тоді дійсно театр — храм, і мусить бути чистим і тихим, хоч і всякі молитви будуть у ньому. Коли ми принижуємо наші вимоги до того, що ми можемо в наших обставинах, то це не дасть ніякого прогресу. Політика залежить від державних мужів майже стіл

Українська класика в театрі

Постановки української класики в сучасному українському театрі вже давно переросли образ Мельпомени у віночку та вишиванці. Українська література в сучасному театрі – це філософський дискурс в національну свідомість, котрий вибудовує парадигму погляду на сучасне українське мистецтво. І саме з такими виставами без кліше ми познайомимо вас у цій статті, і ви забудете, що таке «укрліт» шкільного формату. Національний театр ім. І. Франка Традиційно саме в Національному театрі Франка можна знайти вистави за українською класикою на будь-який смак. Серед них є й такі, що заслуговують особливої уваги і відкриють для вас «укрліт» наново. «Morituri te salutant» Фото: офіційна сторінка театру Вистава за творами майстра української психологічної новели Василя Стефаника (1871 – 1936 рр.). Його твори, в основному трагічного напрямку, змальовують буденність сільського життя, ті драми, які відбуваються день при дні, навіть без усвідомлення героями значення і суті їх. Інсценіз